Alla inlägg under april 2010

Av Elin Nilsson - 29 april 2010 21:08

Som sagt idag hade jag fysikprov och dt gick bra blev iaf godkänd :) och dt är jag nöjd med .. Nästa vecka får vi se om jag orkar blogg ngt för har mkt läxor jag ska se om jag kanske ska börja med dagens ros om jag orkar .. men dt va allt för denna gången :)

Av Elin Nilsson - 28 april 2010 15:27

Rubriken säger ju allt   


Prov imorgon i FYSIK vilket jag är dålig på men eftersom jag har världens bästa syster och mamma som hjälper mig med dt så kmr jag att klar dt imorgon hoppas jag :P & idag så har jag väl nt gjort så mkr mer än att jag va på nicolai  och säg en dansföreställning med klassen som handlade om livet på knutan där fanns både dagisbarn alkolister uteeliggare och resenärer ( stavning ) och tåg förseningar fanns även med .. Men jag tyckte den va bra ..


                                                 och kram

Av Elin Nilsson - 27 april 2010 09:06

Sitter just nu i datasalen i skolan och ska göra skolarbete men pallar nt :P

Av Elin Nilsson - 26 april 2010 20:40

Idag va dt skola som vanligt och som vanligt syslöjd som är dt bästa på hela måndagen .. Alla andra lektioner är TRÅKIGA + att vi hade Svenska med vår CP lärare Marina ..

 

Ska försöka uppdatera så ofta jag kan / hinner eftersom dt är mkt i skolan nu   

                                                och kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag är en tjej på 20 år och denna bloggen kantras av mitt liv. Öppna och låsta inlägg kommer den att bestå av!
Hoppas ni gillar den och kommer följa med mig mot fler år.
Bloggen firar 7 år den
25/4- 2015

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<<
April 2010 >>>

GÄSTBOKEN!!

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards