Alla inlägg under juni 2013

Av Elin Nilsson - 21 juni 2013 11:39

Hejhej


Ja nu är det ju så att jag inte har orkat eller haft lust att sitta vid datorn, har inte orkat göra något. Skolan är slut och jag har äntligen sommarlov, är jätte nöjd med mina betyg. Har sommarjobb sista veckan i Juli fram till Augusti på en förskola här i stan. Det är väl det som kommer hända framöver för mig. 


Idag är det midsommar och det är andra högtiden som vi firar utan vår fina mormor, tänk att det är drygt 5 månader som hon inte har funnits med oss här på jorden. Finns inga ord som beskriver den saknaden, hon har alltid funnits hos mig i 17 år och nu är hon bara borta. Midsommar i all ära men utan hela famijen är det inte så roligt längre. Min älskade mormor. 

Men midsommar ska i alla fall firas och man får göra det bästa av situationen. Bilder kommer kanske upp senare beroende på om jag orkar lägga in bilderna på datorn och ladda upp.

Älskar dig mormor.. 



Puss&Kram Elin

Presentation

Jag är en tjej på 20 år och denna bloggen kantras av mitt liv. Öppna och låsta inlägg kommer den att bestå av!
Hoppas ni gillar den och kommer följa med mig mot fler år.
Bloggen firar 7 år den
25/4- 2015

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

GÄSTBOKEN!!

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards