Alla inlägg under september 2011

Av Elin Nilsson - 24 september 2011 21:46

Allting kommer rasa för mig i skolan, ingen som är där på morgonen när man kommer ingen som är där när man går hem, ingen man kan krama om och ingen man kan säga allt till. Ingen som ser på mig när jag är nere. Ingen jag kan snacka med när jag verkligen behöver det. Saknar henne som faan, kan inte fatta att jag inte kommer träffa henne förräns i April. Jag kommer alltid tro att hon är där när jag kommer till skolan. Hatar detta, men hon ska göra det som gör henne glad och det hon tycker om. I natt vaknade jag av att jag grät, min kudde, mitt täcke var helt blöt kunde inte somna efter. La bara i min säng och tänkte på allt jag har gått igenom med henne, hur mycket jag saknar henne och hur mycket hon har och betyder forfarande för mig. Uppfyll din dröm nu. Jag längtar tills vi ses i April. Kan inte skriva mer nu


Kram Elin

Av Elin Nilsson - 23 september 2011 13:50
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Elin Nilsson - 17 september 2011 12:37
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Elin Nilsson - 9 september 2011 22:25

Jag har inte bloggat på en vecka lite mer. I onsdags gick jag hem efter engelskan då jag inte kände mig så jätte okej. Tackar S att hon var med på engelskan för hade hon inte varit det så hade N inte skickat hem mig. Sen var jag hemma från skolan torsdag och idag. Så jag har inte haft så mycket att blogga om och jag har inte heller haft tid. Vi har haft busen här för M har praktik och då har vi busen här. Nästa vecka blir back on track ska ta vara på all tid som är kvar med S. Nu ska jag åter gå till filmen med syrran. 


Puss&Kram Elin

Presentation

Jag är en tjej på 20 år och denna bloggen kantras av mitt liv. Öppna och låsta inlägg kommer den att bestå av!
Hoppas ni gillar den och kommer följa med mig mot fler år.
Bloggen firar 7 år den
25/4- 2015

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

GÄSTBOKEN!!

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards