Alla inlägg under juni 2011

Av Elin Nilsson - 30 juni 2011 20:34

I tisdags åkte jag , Nettan och E tillsammans med Malin och co till drottninghögs badet ( Hålan ). Vi var där i 4 timmar och solen brände som bara den. Innan vi åkte så smörjde Nettan in sig med solkräm då hon inte ville bränna sig, men jag tyckte liksom att jag inte ville göra det då jag aldrig brukar bränna mig utan få färg direkt, men som man säger man ska aldrig säga aldrig. För just igår brände jag mig som bara den, speciellt på mina axlar är helt röd nu men det som är roligt det är att jag kan sova helt normalt utan att få ont, men vid lilla minsta vidrörning så får jag så jävla ont. Förutom badet så har det inte hänt så himla mycket fram tills idag (torsdag) men sen vet jag ju inte vad som väntar i helgen, kanske en runda upp till borssan på lördag eller kanske möjligtvis söndag. Men ni som nu läser får ha det så bra tills nästa gång när jag orkar sätt mig och blogga. 

Puss&Kram Elin

Av Elin Nilsson - 22 juni 2011 11:57

Hejhej! Det har hunnit hända mycket sen senaste inlägget om vi räcknar bort inlägget på engelska för det var bara något jag behövde skriva och absolut inget ni behöver/behövde läsa om ni inte vill/ville.


Jag fick sommarlov från skolan förra tisdagen(14/6), fick mina betyg och sa hejdå till min idrottslärare som flyttar till Småland nu snart så vi kommer inte ha han längre. Sa även hejdå till 2 av 3 rektorer, båda 2 slutar men jag brydde mig inte så mycket om den ena men sa ändå hejdå till henne. I klassrummet så skulle vi även säga glad sommar till våra mentorer och alla kramade både N och K men jag kramade bara N och tog i hand med K eftersom jag inte gillar honom men jag ville inte va taskig sista dagen för nu slipper jag ju han i ungefär 2 månader. 


Fredagen den 10/6 tog min syster studenten och jag var därför ledig från skolan. Har tyvärr inga bilder fårn dagen men L har och ni kan se dom här -----------> minlillavraivarlden.bloggplatsen.se


Torsdagen den 9/6 var min klass i Köpenhamn och när vi gick av tåget så på stationen såg vi ( åter kommer när jag kommer på vad han heter ;)


Sen till alla er som gillar/gillade Sara Jönsson i BB kan läsa hennes blogg här ---> sassy.spotlife.se

Kan även avslöja till er som inte läst bloggen och funderar på att göra det även till er som inte vill läsa den HON är tillsammans med Martin  


HÅll ut till nästa inlägg :) puss & kram 

Av Elin Nilsson - 19 juni 2011 23:08
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Jag är en tjej på 20 år och denna bloggen kantras av mitt liv. Öppna och låsta inlägg kommer den att bestå av!
Hoppas ni gillar den och kommer följa med mig mot fler år.
Bloggen firar 7 år den
25/4- 2015

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

GÄSTBOKEN!!

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards