Direktlänk till inlägg 31 juli 2016

Denna veckan

Av Elin Nilsson - 31 juli 2016 21:41

Denna veckans händelser samlar jag här.


Tisdag- Då gjorde jag min sista jobbdag på Kul i Juli, super tråkigt för har haft så himla roligt dessa fyra tisdagarna, hoppas jag får göra det igen till nästa år. Min fot blev lite sämre dock mitt eget fel som valt att jobba varje tisdag och gått mycket trots att den inte skulle belastas haha. 


Onsdag- Hmm.. vet inte ens vad jag gjorde då.. Just det jag, Malin, Ronja och kusinen var på Sofiero och jagade Pokémon haha. De hade sån Pokémonjakt och jag och Malin har både sommarkort och kulturkort så vi gjorde den där rundan gratis. Förutom att vi köpte glass och sen mat på MC så var det gratis haha. Vi hittade några Pokémon och dagen var bra och rolig. Ronja var dock lite trött så hennes humör var bra fram till strax efter 15 då började hennes humör dala lite och hon bråkade och grät men i sin helhet så var dagen bra. Hennes humör var dock bättre igen efter knappt 40 minuter haha.


Torsdag- Då var vi på Väla för att Malin behövde köpa present till Ronjas kompis som fyller år idag! Vi åt på wok kitchen. Ikea skulle Malin handla på också så in dit och sen över till Coop och handla där. Min fot mådde ju som den mådde efter denna dagen men jag har själv valt att "utmana" den så mycket som möjligt det är korkat för den läker ju sämre då men kan inte heller bara sitta stilla med den hela tiden. 


Fredag- Var på Pokémonjakt med kusinen runt stadsbiblioteket, tog över ett pokégym och sedan gick vi upp mot kärnan tog över de två pokégyms som finns där, gick upp i Kärnan och sen inom Lasarettet för att köpa dricka innan vi gick hem. Foten var lagom död efter 3 timmars jakt men jag hade roligt och jag vet att min kusin hade minst lika roligt. På kvällen kom Malin och Ronja för att de skulle sova över här för dagen därpå skulle vi till Göteborg. Vi kollade på Let's Dance Junior, hur bra är inte de ungarna?!!? Min favorit är Inez haha hon är så himla söt och rolig. 


Lördag- Åkte vi till Göteborg för att Ronja skulle till sin pappa och medan hon var där så gick vi på Ikea, lager 157, Rusta och Jula i Kållered. Vi började med fika på Ikea, gick över till lager 157, Jula och Rusta för att sen avsluta dagen med mat på Ikea och en rundtur i varuhuset. Sedan var det dags att köra in till Mölndal för att hämta Ronja där istället för i Göteborg. Vi åkte hem och slängde oss framför tvn med godis och kollade på sommarkrysset haha.


Söndag- Idag har vi gjort nada, absolut ingenting. Min fot mår som den förtjänar idag haha, den har knappt fått vila någonting så det behövde den göra idag. Jag måste till DR på tisdag för att kolla upp den för den har inte blivit bättre tvärtom värre är lite orolig över om det är något annat än bara en "över belastning". Idag blev det även pizza till mat, vi orkade inte laga mat haha. Sen dess har vi bara suttit framför tvn och jag har spelat Sims och även tagit en nap på typ 1,5 timme haha. Imorgon har vi Ronja vet inte vad vi hittar på kanske ingenting heller beror på hur Ronja är imorgon.


Nä nu ska jag stänga av och lägga mig i sängen. Kom även på mitt i detta inlägg att jag inte berättat om vad som händer i höst, kan göra det imorgon kanske!!


/Elin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

MIA

Av Elin Nilsson - 3 januari 2017 23:00

Shit vad bloggen varit down for counting hur länge som helst. Jag beklagar den sorgen haha men jag har haft mycket i skolan, tenta, seminarium, prov, inlämningar osv osv det har liksom ätit upp mig inifrån jag har inte ens hunnit andas. Julafton kom ...

Av Elin Nilsson - 11 november 2016 23:01

Jag vet!! Alltså hur dåligt är det inte att jag inte bloggat på två månader?! Men if the truth should be spoken så är det helt enkelt att skolan kräver så mycket tid och engagemang vilket jag visste men inte trodde riktigt på. Jag har ju iofs själv v...

Av Elin Nilsson - 4 september 2016 20:18

Jag har inte haft någon som helst tid för bloggen eller tid finns där väl alltid men har haft fullt upp med att hinna göra det där sista innan skolan började, vilket den gjorde den 29/8. Jag trivs helt okej det är fortfarande lite si och så men allt ...

Av Elin Nilsson - 19 augusti 2016 20:59

Hej Vi laddar för fullt här hemma inför den stundande finalen i OS finalen mellan Sveriges damlandslag och Tysklands damlandslag, jag hoppas ut i fingerspetsarna och hel hjärtat på att Sverige går och vinner och att de helst gör det under ordinarie...

Av Elin Nilsson - 15 augusti 2016 21:10

Två veckors uppdateringar har jag missat men jag tänkte att det tar jag igen nu och sen ska jag försöka skriva ett inlägg till denna veckan om det hinns med vill säga.    1-7 augusti   Måndag- Vi gjorde inget särskilt vad jag kan minnas haha....

Presentation

Jag är en tjej på 20 år och denna bloggen kantras av mitt liv. Öppna och låsta inlägg kommer den att bestå av!
Hoppas ni gillar den och kommer följa med mig mot fler år.
Bloggen firar 7 år den
25/4- 2015

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

GÄSTBOKEN!!

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards