Alla inlägg under augusti 2012

Av Elin Nilsson - 30 augusti 2012 21:30

Nu skypar vi igen haha, eller skypar och skypar. Jag och Kajsa bloggar och vad Nobbe gör vet jag inte men vi är inte så sociala haha, det kommer snart när vi har något att snacka om. Imorgon kanske jag åker hem till Kajsa och sover över där till Söndag. Vad vi gör har jag ingen anning om mer än att vi ska till Nobbes match imorgon och sen på lördag ska jag till Norrvala och se på när min bror spelar mot Helsingborg City. Sen har vi inget annat vi ska göra vad jag vet haha mer än att skypa och blogga haha. Har inget att skriva om egentligen mer än att imorgon så kommer en mer utförlig 
"rapport" om de sneaste 3 veckorna, lite bilder kommer upp och dom får tala för sig själva :)

Nu ska jag återgå till Skype.



Puss&Kram Elin

Av Elin Nilsson - 30 augusti 2012 15:48

Haha kolla så gullig
Älskar dig Kajsa

Av Elin Nilsson - 30 augusti 2012 15:38

Längesen nu men jag tänker inte skriva vad som har hänt sen sist jag bloggade inte idag iaf. 
Igår skypade jag med min kusin Kajsa och hennes kompis Nobbe vi hade hyffast roligt, iaf i slutet då jag och Nobbe skrattade åt Kajsa. Just nu väntar jag på att mamma och pappa ska komma hem så att vi kan äta. Undertiden som jag skriver här skypar jag med en sovandes Kajsa   . Jag ringde henne och vi snackade ungefär 10 min sen lade hon sig i sängen och somnade haha, sover dock frotfarande med skype på. Ikväll ska vi skypa alla tre igen. Men nu ska jag återgå till det jag gjorde innan jag bloggade typ inget   
Sov gott Kajsa

Puss&Kram Elin

Bild kommer sen   

Av Elin Nilsson - 21 augusti 2012 08:44

Haha idag har jag lärt mig att inte cykla 40 min innan jag ska vara i skolan då jag cyklade hit på 15-20 min. Vilket innebär att jag koll hit 20 i 9 och vi börjar inte förrens 9, så nu får jag stå här i min ensamhet i 15 min, imorgon cyklar jag 25 min innan jag börjar. Nu lämnar jag bloggen och bloggar senare.
Puss&Kram Elin

Av Elin Nilsson - 17 augusti 2012 19:17

Idag är jag med ma&pa och "Bettan" och ser på Stattena If mot Fortuna FF som ni ser på rubriken så håller vi på Stattena If, då brodern spelar i laget. Just nu är det halvlek och Stattena If leder med 1-0. Matchen äger rum på Örbyvallen(Helsingborg) precis vid Örbyänga stranden.
Bloggar efter matchen.
Puss&Kram Elin

Av Elin Nilsson - 17 augusti 2012 19:17

Idag är jag med ma&pa och "Bettan" och ser på Stattena If mot Fortuna FF som ni ser på rubriken så håller vi på Stattena If, då brodern spelar i laget. Just nu är det halvlek och Stattena If leder med 1-0. Matchen äger rum på Örbyvallen(Helsingborg) precis vid Örbyänga stranden.
Bloggar efter matchen.
Puss&Kram Elin

Av Elin Nilsson - 16 augusti 2012 08:42

Idag jobbar jag med mamma på framtid (loppis). Så ni som har vägarna förbi Helsingborg och kanske behöver nya saker kör inom framtid, billigt och bra köp. Fast i skrivandets stund ångrar jag att jag följde med för det är så fint väder idag, hade hellre varit och badat nu. Sista dagarna innan skolan drar igång, på måndag halv 12 har jag upprop sen drar skolan igång på riktigt. Nu måste jag jobba vidare bloggar senare.
Puss&Kram Elin

Av Elin Nilsson - 12 augusti 2012 21:28

Vet att det var utlovad frågestund men det blev aldrig av för jag hade ingen tid till att blogga. Men nästa gång jag har tid och tillgång till en dator så blir det frågestund. För att förtilfället så bloggar jag via min mobil.
Jag och "Bettan" har börjat titta på alla avsnitt från säsong 1 av VD (VD = Vampire Diaries)
Vi har hela säsong 2 kvar och förhoppningsvis så har vi sätt klart säsong 2 denna veckan som kommer. På tisdag börjar säsong 3 jippi.
Nu ska jag åter igen titta på VD och som sagt frågestund kommer när jag har tid och tillgång till en dator.
Puss&Kram Elin

Presentation

Jag är en tjej på 20 år och denna bloggen kantras av mitt liv. Öppna och låsta inlägg kommer den att bestå av!
Hoppas ni gillar den och kommer följa med mig mot fler år.
Bloggen firar 7 år den
25/4- 2015

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

GÄSTBOKEN!!

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards