Alla inlägg under juli 2014

Av Elin Nilsson - 15 juli 2014 11:45

Först och främst förlåt för bloggandet men jag har inte haft något att blogga om, jag har helt enkelt tagit sommarlov på riktigt den här gången. Jag har inte fått in några tips eller idéer om vad jag kan skriva om och jag har själv inte letat inspiration därför har det blivit som det blivit. Sen har jag dessutom fått nya golv i mitt rum så jag har bott i vardagsrummet från i söndags till idag. Min kusin kom hit och hjälpte till och visade mina föräldrar hur man ska göra eftersom det inte är så lätt som alla vill påskina haha. Jag har alltså varit utan dator fram till idag jätte tråkigt. Men nu är jag förhoppningsvis back on track kanske framförallt i låsta inlägg. Idag ska jag bära in grejerna i mitt rum igen och senare ikväll ska jag till kul i juli uppe vid kärnan om ingenting ändras. 


Nu kallar mamma på mig- dags att bära tillbaka mina grejer till mitt rum.


/Elin

Presentation

Jag är en tjej på 20 år och denna bloggen kantras av mitt liv. Öppna och låsta inlägg kommer den att bestå av!
Hoppas ni gillar den och kommer följa med mig mot fler år.
Bloggen firar 7 år den
25/4- 2015

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

GÄSTBOKEN!!

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards