Alla inlägg under augusti 2010

Av Elin Nilsson - 22 augusti 2010 20:12

Längtar Längtar som bara den men samtidigt inte har haft lite problems med några i min klass helt störda i huvvet är dom !! Anledningen behöver jag inte ta upp här på bloggen vet att vissa läser den och dom behöver inte veta så vill ni veta så kommentera isf med namnet den som är anpnym får inget veta bäst så !! Iaf tillbaka till rubriken   Jag börjar 8 imorron tänk ÅTTAN ?? fattar det inte vill ha en tillbaka spolningsknapp vill spola tillbaka till dagis och förskoletiden då inget va problem alla visste vad dom ville göra och man kunde komma överens om vad man skulle leka .. Jag har gått 8 år tillsammans med Beti och vi har klarat oss igen allt tillsammans sen i 2 kom en ny tjej som förrändrade hela klassen totalt i 3 men inget som hindra mig och Beti från att va vi för alltid och det håller vi i fortfarnde fast personen går i vår klass nu igen .. I 4 kom min barndomsvän Yassmine in i klass 4 A från klass 4 B hon trivdes inte något vidare och jag och hon blev så klart glada har känt varandra sen vi va små    I 6 kom EVA till oss hon blev den näst sista biten hos mig hon och jag blev bv ( bäsavänner ) hon gick med oss till 7 sen nu har hon btat men jag lovar kommer aldrig glömma henne för hon finns med mig 24/7 .. I 7 kom mikki och hon blev den som gjorde mig hel hon byta till sally nu i 8 men VI 2 har lovat att allt ställa upp för varandra och det håller vi   hon har även lovat mig att komma tillbaka till vår klass ifall hon inte trivs på sally ( HOPPAS HON KOMMER TILLBAKA ) .. Nu börjar vi 8 och nya problem uppstår men jag kommer kalra mig igen detta tillsammans med underbara vänner som B , E , M dom finns allti vid min sida ALLTID oavsätt vad som händer   .. SÅ nu är det slut på min historia ..


                                          tills vidare :)

Av Elin Nilsson - 20 augusti 2010 21:13

Jag har verkligen inte orkar att blogga har gjort massor som gjort att jag inte har orkat.. Va på hbg festivalen alla 3 dagarna titta på rix fm festivalen ERIC SAADE juu :) Förra veckan tillbringades i Eslöv hade jätte roligt med min Grodanboll :) På lördagen den 14/8 fyllde min syrra år och hennes sambos barn år så vi hade lite födelsedagskalas för dom jag ville baka schwarzwaldstårta ( stavning ) den blev väl sådär . Vi bakade även kanelbullar , muffins , kladdkaka och kokoskaka påminner om kladdkaka fast med kokos i sen bakade syrran en banankaka som va otroligt god iaf men låter inte så gott jag vet men det va det ..Nu denna veckan har jag bara varit hemma och njutit av den sista veckan på sommarlov BACK TO SCHOOL ON MONDAY vilket innebär att jag r väldigt glad för jag har verkligen längtat som bara den för att träfa klasskompisarna och bara va i skolan igen .. Alltid så roligt att gå på sommarlov och jullov men ATT KOMMA TILLBAKA ÄR DET BÄSTA :) Imorron ska jag till min syrra i Yastad för pappa ska hjälpa hennes kille med trädgården BECUSE HE IS TOTALLY STUPID FOR IT så min pappa ska lära honom lite medans jag , mamma , syrran och syrrans dotter kanske syrrans killes barn med går på stan sen halv 2 ungefär kommer min andra syrra från jobbet och då fortsätter vi vandringen på stan sen hemåt igen för att grilla tror jag men iaf ÄTA NÅGOT :) så nu kan jag avsluta inlägget med att det kommer inte bli så mycket bloggning nu när skolan drar igång för då jag har mycket läxa BÖRJAR 8:an nu på måndag den 23/8 vilket innebär BETYG och jag är så nervös men det ordnar sig alltid kan ju det mesta och det jag inte kan får jag hjälp av min mamma och mina syskon med Vad skulle jag ha gjort utan dom ??? ÄLSAKR ER


                                               

Presentation

Jag är en tjej på 20 år och denna bloggen kantras av mitt liv. Öppna och låsta inlägg kommer den att bestå av!
Hoppas ni gillar den och kommer följa med mig mot fler år.
Bloggen firar 7 år den
25/4- 2015

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

GÄSTBOKEN!!

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards