Alla inlägg under mars 2015

Av Elin Nilsson - 1 mars 2015 18:34

Har alltid känt att tiden går fort men när jag hämtade hem min studentmössa och diverse tillbehör i fredags (min skola beställde i oktober/november) så gick det upp för mig att det faktiskt bara är dryga tre månader kvar, alltså inte särskilt långt kvar! Hur är det ens möjligt?!

Jag beställde joggingbyxor och hoodie (vanligt för ABC-gruppen) och jag har inte tagit någon bild på mina egna så ni får stå ut med att googla själva tills att jag tar bild på mitt haha. Men jag var väldigt osäker på om jag skulle beställa det eller inte för jag tänkte på om jag verkligen kommer till att använda det men nu när jag har börjat bli sjuk så har det varit super mysigt att dra på sig hoodien och bara mysa i den, så det blev ändå toppen och jag är nöjd över att jag köpte den ändå. Byxorna har jag inte använt än men det kommer säkert det med och när allt är på mig en dag så kommer jag att fota för det är lite svårt att fota när det inte sitter på. Min mössa är jag mer än nöjd över även om jag var osäker på hur det skulle bli med lila text, men när den kom så var jag mer än nöjd och det passade super med lila text och allt. Men även om studenten närmar sig fortlöper allt som vanligt och det fungerar just nu bra i skolan allt flyter på och allt flyter på här hemma också vilket är super skönt. Det är nu bara en dag kvar innan den stora dagen, ett sista farväl till farmor sker på tisdag och faktum är att jag inte är nervös, ledsen eller uppjagad över dagen men jag tror definitivt att jag kommer bli det dagarna efter för då hinner allt ikapp och det blir liksom lite störningsmoment i skolan och så vidare så då kommer jag tänka på det på ett helt annat sätt. 

Som jag nämnde lite längre upp är att jag håller på att bli sjuk vilket jag inte har tid med för fem öre, nu gäller det att hålla sig så frisk som man bara kan eftersom att allt går i ett och allt flyter på så man har inte råd att missa någonting i skolväg. Därför hoppas jag att det lämnar mig lika fort som det kom och stannar borta ett tag, rimligt vore ju om det stannade borta till oktober men det är nog för mycket att hoppas på.

Men nu måste jag sluta blogga eftersom att jag ska läsa lite i min engelska bok (annars blir inte min lärare glad imorgon) och jobba lite med statistik i matematiken. 


  

Bifogar denna bilden på min mössa, en lite halv dålig mobilbild som kanske inte gör den rättvisa men texten är lila, emblemets(?) prick är lila och bandet runt är guld. Kombinationen fungerar toppen bra ihop. 


Hoppas Mars månad blir bra för er alla läsare. Sen får den gärna gå lite saktare än tidigare månader så man hinner njuta och ta tillvara på de sista månaderna innan studenten och sommarlov för er som inte tar studenten naturligtvis. 


/Elin

Presentation

Jag är en tjej på 20 år och denna bloggen kantras av mitt liv. Öppna och låsta inlägg kommer den att bestå av!
Hoppas ni gillar den och kommer följa med mig mot fler år.
Bloggen firar 7 år den
25/4- 2015

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

GÄSTBOKEN!!

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards