Alla inlägg under september 2016

Av Elin Nilsson - 4 september 2016 20:18

Jag har inte haft någon som helst tid för bloggen eller tid finns där väl alltid men har haft fullt upp med att hinna göra det där sista innan skolan började, vilket den gjorde den 29/8. Jag trivs helt okej det är fortfarande lite si och så men allt är så rörigt så tror det bidrar till mycket oro faktiskt men hoppas det blir bättre så småningom. Jag åker tidigt på morgonen och kommer hem sent på kvällen kort sagt är jag hemifrån 13 timmar typ haha så jag äter och sover när jag kommer hem och samma sak resterande dagar. Jag har lärt känna en som jag åker tåg med på morgonen och en som jag åker med på eftermiddagen och det gör också att allting blir mycket roligare haha. Alla i min basgrupp är förvirrade för det är så rörigt just nu, när har vi vad och till när? Vilka böcker behövs? Haha jaja det ordnar sig väl i sinom tid. 


Igår var vi på kalas hos Malin och vår syster med respektive och barn kom och vår bror kom också. Vi snackade osv och vid 20 var vi hemma. Jag har blivit förkyld också så jag somnade tidigt och sov till 10 idag galt men skönt också.

Imorgon är jag ledig från skolan så ska ta Bella själv, mamma får ta resterande vecka då jag är i skolan. Nu ska jag snart sova eller ja snart och snart vid 22 kanske eller något.


Oj vilket rörigt inlägg men orkar inte ändra HAHA ni får stå ut fina bloggläsare. 


Ha det bra så hörs vi snart igen, tror jag! 


/Elin

Presentation

Jag är en tjej på 20 år och denna bloggen kantras av mitt liv. Öppna och låsta inlägg kommer den att bestå av!
Hoppas ni gillar den och kommer följa med mig mot fler år.
Bloggen firar 7 år den
25/4- 2015

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

GÄSTBOKEN!!

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards