Direktlänk till inlägg 12 maj 2016

Skadad

Av Elin Nilsson - 12 maj 2016 11:20

Jag har haft oturen att klämma mitt pekfinger i ytterdörren och haft fruktansvärt ont varje gång jag böjer det eller använder det så har inte velat blogga helt enkelt. Jag klämde som sagt fingret i ytterdörren i måndags när vi skulle gå och handla och det gjorde så himla ont och det svullnade upp och sen stack det i halva fingret plus nageln. Igår var det äntligen bättre men då kan man ju passa på att dänga knäet på kanten av bordet, för varför ska man gå utan att ha ont någonstans? Haha inte nog med ett klämt finger som äntligen blivit en aning bättre så har jag nu ett svullet och ett ömmande knä, just my luck!


Veckan är snart slut och jag har en sak planerad inför nästa vecka. Jag har ingenting i helgen vad jag vet eventuellt har jag dock någon plan men det återstår att se vad det blir av det. Nästa vecka är det bara en sak planerad och jag hoppas att jag får mitt register då om jag inte hinner få det denna veckan, att vänta är inte min starka sida så mitt tålamod börjar ta slut nu. 


Nu ska jag ta på mig strumpor och ett par skor för att gå med mamma till affären och handla inför middagen idag, köttbullar på burk med gräddsås och makaroner. Jag är inget stort fan av köpta köttbullar men det får väl gå ändå haha.


Vi hörs nog lite senare idag annars imorgon! 


/Elin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

MIA

Av Elin Nilsson - 3 januari 2017 23:00

Shit vad bloggen varit down for counting hur länge som helst. Jag beklagar den sorgen haha men jag har haft mycket i skolan, tenta, seminarium, prov, inlämningar osv osv det har liksom ätit upp mig inifrån jag har inte ens hunnit andas. Julafton kom ...

Av Elin Nilsson - 11 november 2016 23:01

Jag vet!! Alltså hur dåligt är det inte att jag inte bloggat på två månader?! Men if the truth should be spoken så är det helt enkelt att skolan kräver så mycket tid och engagemang vilket jag visste men inte trodde riktigt på. Jag har ju iofs själv v...

Av Elin Nilsson - 4 september 2016 20:18

Jag har inte haft någon som helst tid för bloggen eller tid finns där väl alltid men har haft fullt upp med att hinna göra det där sista innan skolan började, vilket den gjorde den 29/8. Jag trivs helt okej det är fortfarande lite si och så men allt ...

Av Elin Nilsson - 19 augusti 2016 20:59

Hej Vi laddar för fullt här hemma inför den stundande finalen i OS finalen mellan Sveriges damlandslag och Tysklands damlandslag, jag hoppas ut i fingerspetsarna och hel hjärtat på att Sverige går och vinner och att de helst gör det under ordinarie...

Av Elin Nilsson - 15 augusti 2016 21:10

Två veckors uppdateringar har jag missat men jag tänkte att det tar jag igen nu och sen ska jag försöka skriva ett inlägg till denna veckan om det hinns med vill säga.    1-7 augusti   Måndag- Vi gjorde inget särskilt vad jag kan minnas haha....

Presentation

Jag är en tjej på 20 år och denna bloggen kantras av mitt liv. Öppna och låsta inlägg kommer den att bestå av!
Hoppas ni gillar den och kommer följa med mig mot fler år.
Bloggen firar 7 år den
25/4- 2015

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

GÄSTBOKEN!!

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards