Alla inlägg under september 2012

Av Elin Nilsson - 22 september 2012 19:18

Idag har jag, ma, pa och "Bettan" varit/är i ekeby. Först hos farmor och nu sitter vi hos faster S
När vi kom till faster S så fick vi mat och sen fikade vi. När vi skulle äta frågade faster S vad vill ni dricka så svarade "Bettan" ja vi kan ta vatten så säger faster S nej jag har köpt cola till er. Vi bara jaha varför frågade du då?
Så skrattade vi alla och nu sitter faster S och pa och pratar om bilar jätte kul ;)
Men nu ska jag fortsätta "lyssna"

Puss&Kram Elin

Av Elin Nilsson - 11 september 2012 19:34
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Elin Nilsson - 10 september 2012 20:06

Som alltid på måndgar så hämtar jag kusinen och sen mormor. Idag var det lite strul på kusinens skola, hans kompis hade blivit av med sina glasögon och snäll som kusinen är ville han hjälpa sina kompis. Lärarna på den skolan har noll koll, så jag hjälpte dom att hitta till expeditionen och säga till några personer. Sen när jag och kusinen skulle gå till mormor så såg vi en av idrottslärarna så han tog oss upp till gymnastiksalen och där låg dom, så kusinens kompis fick tillbaka sina glasögon och vi kunde gå till mormor. Idag åt vi spaghetti och köttbullar väldigt gott, jag satt och spelade med kusinen efter maten, sen kom moster och de gick hem. Jag följde mormor hem och passade på att handla lite saker som jag behöver. Sen gick jag hem och fortsatte att se på ett program och nu sitter jag och "Bettan" på hennes rum och tittar på VD, det blev aldrig något igår så vi ser två avsnitt idag istället. 
Imorgon är det ingen skola för mig (förklaring i låst) så därför blir det lite konstigt imorgon. Sen har vi inget planerat förrens möjligtvis på lördag då det är fotboll igen, sen har vi väl inget mer planerat iaf inte jag. Ma&Pa har varit hos farmor från halv 1 idag och det åkte från farmor för ungefär 20 min sen. Men nu ska jag fortsätta titta på VD.
Förklaringen kommer imorgon

Puss&Kram Elin

Av Elin Nilsson - 9 september 2012 21:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Elin Nilsson - 9 september 2012 14:04

Haha knappast. Idag har vi full rulle, precis som igår. Nu är vi på väg till fotbollen och efter den så ska vi till Ikea och käka, köpa madrass till farmor och köra ut till Ekeby med den och lägga den i hennes säng så att den är där till imorgon då farmor ska hem. Sen hem och då kanske det blir VD med "Bettan" eller så blir det datorn. Imorgon är det skola som vanligt från 10 till halv 2 och sen ska jag hämta Elias och vi går hem till mig. Men nu ska jag titta på fotbollen, kommer kanske någon bild sen :)

Av Elin Nilsson - 7 september 2012 19:17

Idag var jag först i skolan sen möte jag upp Malin och vi gick tillsammans och hämtade Ronja, sen tog vi bussen hem till oss och nu ska pappa köra dom hem. Alltid lika kul att ha henne här. 
Har även tittat på julklappar haha :)
Ronja ska få en jätte fin sak och vad de andra ska få vet jag inte, de kanske inte får något alls   
Ikväll ska jag och "Bettan" se på fångarna på fortet och sen på VD(Vampire Diaries) och imorgon blir det fotboll med min kusin, Nobbe och massa andra människor på Norrvalla kl 13.00 :)
På söndag ska jag och min familj gå och titta på brodern som spelar kl 14.00 på olympiafältet :)
I lördags när han spelade mot helsingborg city så vann stattena med 6-0 haha kasst av helsingborg city. För er som inte vet så spelar min bror i stattena if :)

Men nu ska jag gå till "Bettan" och se på fångarna på fortet.

Puss&Kram Elin

Av Elin Nilsson - 6 september 2012 15:11

Sitter förtillfället i skolan på lektion, samhälle. Slutar om ungefär 15 min och sen ska jag hem och käka mat tillsammans med "Bettan". Idag blir det från pizzerian eftersom att det bara kommer att ara vi hemma och ma&pa tyckte det var bättre att vi käkade därifrån idag eftersom att de ändå inte skulle vara hemma. För er som undrar så är det hos Farmor och fixar massa grejer. Nu sa Janne att vi fick sluta för idag så jag åter kommer ikväll. 

Puss&Kram Elin

Presentation

Jag är en tjej på 20 år och denna bloggen kantras av mitt liv. Öppna och låsta inlägg kommer den att bestå av!
Hoppas ni gillar den och kommer följa med mig mot fler år.
Bloggen firar 7 år den
25/4- 2015

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

GÄSTBOKEN!!

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards