Direktlänk till inlägg 3 januari 2017

MIA

Av Elin Nilsson - 3 januari 2017 23:00

Shit vad bloggen varit down for counting hur länge som helst. Jag beklagar den sorgen haha men jag har haft mycket i skolan, tenta, seminarium, prov, inlämningar osv osv det har liksom ätit upp mig inifrån jag har inte ens hunnit andas. Julafton kom där emellan, nyår likaså och nu äntligen kan jag nog andas lite innan allting drar igång igen om två veckor. Jag kommer dock inte spendera fullt så mycket tid i skolan nu till våren, tyvärr, utan kommer köra mycket hemifrån av olika anledningar. Jag har inte ens haft tid att åka skridskor mer än en gång, vilket är väldigt lite eftersom jag i princip bor på ishallen när min kusin har jullov haha. Idag var det första gången på ishallen och imorgon kör vi vårt första av många biobesök det här året. Sen hinner jag precis andas innan jag börjar skolan och sen är det Disney On Ice haha. 

Egentligen har jag inget vettigt att skriva just nu ville bara visa lite livstecken haha, men jag hoppas att jag ska ha tid i nästa vecka att sätta mig ner och blogga och verkligen dra igång bloggen parallellt med skolan. De som har sina bloggar som ett jobb OMG vilken respekt jag hyser för er alltså, många har ändå ett liv också men kan ändå sköta bloggen men typ 5 inlägg på en dag haha jag kan inte sköta bloggen och skolan samtidigt. 


Nä nu måste jag krypa till kojs ska upp tidigt imorgon!! 


BTW!! OM någon som läser min blogg har TJEJ skridskor i storlek 25 OCH 28, skicka ett mejl till mig, jag behöver skridskor så jag kan ta med mina syskonbarn till ishallen utan att göra av med miljoner haha. 


/Elin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Nilsson - 11 november 2016 23:01

Jag vet!! Alltså hur dåligt är det inte att jag inte bloggat på två månader?! Men if the truth should be spoken så är det helt enkelt att skolan kräver så mycket tid och engagemang vilket jag visste men inte trodde riktigt på. Jag har ju iofs själv v...

Av Elin Nilsson - 4 september 2016 20:18

Jag har inte haft någon som helst tid för bloggen eller tid finns där väl alltid men har haft fullt upp med att hinna göra det där sista innan skolan började, vilket den gjorde den 29/8. Jag trivs helt okej det är fortfarande lite si och så men allt ...

Av Elin Nilsson - 19 augusti 2016 20:59

Hej Vi laddar för fullt här hemma inför den stundande finalen i OS finalen mellan Sveriges damlandslag och Tysklands damlandslag, jag hoppas ut i fingerspetsarna och hel hjärtat på att Sverige går och vinner och att de helst gör det under ordinarie...

Av Elin Nilsson - 15 augusti 2016 21:10

Två veckors uppdateringar har jag missat men jag tänkte att det tar jag igen nu och sen ska jag försöka skriva ett inlägg till denna veckan om det hinns med vill säga.    1-7 augusti   Måndag- Vi gjorde inget särskilt vad jag kan minnas haha....

Av Elin Nilsson - 4 augusti 2016 12:34

Till hösten påbörjar jag något jag varit så säker på redan som liten men som ändå inte var så säkert när det väl var dags att göra ett val. Till hösten börjar jag plugga till förskollärare, som alltid varit min plan att bli det är det jag velat och a...

Presentation

Jag är en tjej på 20 år och denna bloggen kantras av mitt liv. Öppna och låsta inlägg kommer den att bestå av!
Hoppas ni gillar den och kommer följa med mig mot fler år.
Bloggen firar 7 år den
25/4- 2015

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017
>>>

GÄSTBOKEN!!

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards