Alla inlägg under augusti 2011

Av Elin Nilsson - 31 augusti 2011 20:26

Jag har som sagt valt att ha några inlägg som är lösenordsskyddade och anledningen ör mycket liten och säkert tråkig enligt många. Anledningen: Jag skirver av mig i dom låsta inläggen och därför behöverr jag dom låsta inläggen. Lösenordet ges enbart till dom jag litar på till 100% där av att alla inte har fått det. Orkar inte blogga mer just nu. Kommer  bli mindre bloggning då jag har mycket i skolan och så. 


Dagens låt: When you say nothing at all - Ronan Keating

Puss&Kram Elin

Av Elin Nilsson - 31 augusti 2011 20:14
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Elin Nilsson - 24 augusti 2011 18:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Elin Nilsson - 24 augusti 2011 18:38

Tittar just nu på tv och ska snart lägga mig i sängen och läsa min bok. Detta blir ett kort inlägg. Idag i skolan så gick jag med B till "araben" för hon skulle köpa RedBull sen gick vi till skolan för att ha engelska. Slutar vid halv 3 och var hemma till 3 då blev det mat. Sen blev det att sätta sig vid datan och spela lite. Nästa inlägg lär bli låst och nu avslutar jag detta blogginlägget. 


Puss&Kram Elin

Av Elin Nilsson - 23 augusti 2011 20:51

Jag har verkligen ingen ork med att både blogga och gå i skolan, eftersom att skolan är viktigast så blir bloggen lidande tills att jag kommer in i skolrutiner igen. Jag lär nog blogga både imorgon och på fredag eftersom att imorgon har jag sovmorgon och slutar tidigt och samma sak på fredag så då har jag ork. Kanske ska börja med att blogga enbart på fredagar så blir det som en sammanfattning av min vecka i skolan och sen utökar jag det så jag försöker blogga hela veckan, men är inte säker än. Idag har det varit helt katastorf i skolan, allt gick hur fort som helst tills svenskan börja då gick det hur segt som helst. Jag och B var helt kickade, vi hade gått från övertrötta till kickade, vi satt och sa att rektorerna på min skola var ailiens(stavning). Men nu ska jag gå och duscha och sen lägga mig då jag är sjukt trött orkade inte ens blogga.


Puss&Kram Elin

Av Elin Nilsson - 18 augusti 2011 08:26

Hej, jag bloggar ett kort inlägg nu på morgonen innan jag drar vidare till min kompis för att vi ska ta oss till skolan. Jag kan inte fatta att idag börjar jag 9:an, det har gått sjukt snabbt och samtidigt som jag gillar det så hatar jag det oxå. Finns personer jag inte vill träffa medans det finns personer jag vill träffa You know what I mean. Avslutar mitt inlägg nu men bloggar när jag kommer hem slutar 11 så är hemma till ahlv 12 igen.


Puss&Kram Elin

Av Elin Nilsson - 16 augusti 2011 12:14

Har inte bloggar på rikitgt länge men jag har varken haft ork eller lust att sätta mig vid datan OCH blogga. Men i fredags så åkte jag och Nettan med Malin hem för att sova där till i söndags, Malin och Albin fyllde år i söndags så jag bakade muffins/cupcakes. Skrev aldrig på din logg Malin, så tänkte skriva här istället. Grattis på födelsedagen i efterskott, tack för i söndags älskar dig puss och kram. Igår var det bara en slappe dag. Idag och imorgon är det sista slappe dagarna för att sen drar skolan igång på torsdag kan inte direkt påstå att jag har saknat skolan, men kan däremot påstå att jag saknat mina vänner och min ängel. Vi börjar 09.00 i aulan och slutar 11.00, sen blir det att gå hem när jag slutat och vänta på Malin och bebben som kommer för att sova över hos oss till fredag ska bli rikitgt kul faktiskt. Imorgon ska jag försöka hålla mig vaken så att jag kan se Barcelona - Real Madrid, dom spelade i söndags oxå men då blev det oavgjort 2-2 inte lika roligt. Men det var dommarens fel då han skulle ha dömt bättre för Real Madrid höll på och dra i Barcaspelarnas tröjor och fälldes, men gjort är gjort, imorgon tar Barca Real. 


Allt för denna gången. Peace out  

Puss&Kram Elin 

Av Elin Nilsson - 7 augusti 2011 21:59
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Jag är en tjej på 20 år och denna bloggen kantras av mitt liv. Öppna och låsta inlägg kommer den att bestå av!
Hoppas ni gillar den och kommer följa med mig mot fler år.
Bloggen firar 7 år den
25/4- 2015

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

GÄSTBOKEN!!

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards