Alla inlägg under februari 2014

Av Elin Nilsson - 9 februari 2014 17:24

Gud vad dålig jag är på att hålla ett löfte.. Jaja inte mitt fel har helt enkelt aldrig någon tid över för bloggen är det inte skolan och läxor så är det prov och inlämningar som man ska göra.. I alla fall nu hade jag en pytte stund över innan läxorna kallar på mig igen haha..


IDAG FYLLER JAG ÅR!! 

Känns dock som världens sämsta söndag och längsta för den delen med. Men idag är det i alla fall min födelsedag och jag firades igår eftersom vem vill ha kalas en söndag? Alla kom hem och jag fick massor av presenter som jag blev jätte glad över. Senare på kvällen när alla hade gått hem samlades vi här hemma i soffan och kollade mello och under tiden så gjorde jag lite läxa (började dessutom morgonen med att göra läxa) och läxorna är inte klara än. Med andra ord så kommer minst ett arbete bli lidande av all stress och alla läxor jag har just nu, tycker att planeringen är urusel för tillfället och JA jag vet att man absolut inte ska klaga över någonting mendet finns GRÄNSER! 


Idag har jag tillbringat dagen med att göra hmmm LÄXOR och de förbannade läxorna blir aldrig mindre de bara växer hela tiden, jag känner inte ens att jag hinner andas och det är viktigt att andas annars dör man har jag hört talas om, någon annan som har hört det?!? 

Läxorna är dessutom nästan så att man behöver vara en mini journalist för att kunna greja dem. JAG är ingen mini journalist och jag funderar inte ens på att bli journalist. 

Resten av veckan kommer bestå av plugg och massor av prov innan lovet, jag personligen tycker dock att lärarna på skolan kunde ha spritt ut sina prov och läxor och inte kört ihop allt innan lovet, men lärare i ett nötskal antar jag?! Nu önskar jag bara att det var sommarlov så att läxorna är ett minneblott och inte ett ont anande förrän till hösten igen!! 


Nu måste jag verkligen återgå till mina läxor.. Ha det bra så hörs vi när vi hörs :)


Puss & Kram Elin

Presentation

Jag är en tjej på 20 år och denna bloggen kantras av mitt liv. Öppna och låsta inlägg kommer den att bestå av!
Hoppas ni gillar den och kommer följa med mig mot fler år.
Bloggen firar 7 år den
25/4- 2015

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

GÄSTBOKEN!!

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards