Alla inlägg under maj 2010

Av Elin Nilsson - 1 maj 2010 22:36

Idag va jag på väla.. Min syrra skulle lämna in sin mobil och ag skulle hämta min tordde jag men dt blev aldrig så .. Vi kmr in på Telenor och tar en kölapp och väntar efter 2 min ungerfär blir dt vår tur och vi frå en tjej som jag nt sett där innan.. Vi berättar då aatt vi ska hämta en mobil och lämna in en annan och hon bara okej.. Så börja vi då med min mobil så hittade hon nt den på deras data för att killen vi lämna in min mobil till skrev fel nmr så hon hittade nt den så sa min pappa då vrf så hon bara okej men dt är drf jag nt hittar den nu .. Och hon va lite sån BITCHIG .. Hon fatta typ inget så hon hämtar den BITCHIGA CHEFEN och så börjar han säga : Ja men den är nt hos oss så svara min mamma : ja men jag gick ut på telenorservice strax innan vi skulle åka och där stod dt att den är skickade till butiken så blev han värsta BITCHEN och sa : JA MEN DEN ÄR JU NT HÄR VAD SKA JAG GÖRA så blev min mamma sur på han så hon gick ut från TELENOR .. Sen när vi va klara på TELENOR så gick vi och då sa min mamma till mig att nästa gång så ska vi skriva ut dt på papper och ge han dt så han kan läsa och HÅLLA KÄFTEN   

                                            Rätt så långt inlägg jag vet men läs om ni orkar ..

                            

                                          Puss och kram

Presentation

Jag är en tjej på 20 år och denna bloggen kantras av mitt liv. Öppna och låsta inlägg kommer den att bestå av!
Hoppas ni gillar den och kommer följa med mig mot fler år.
Bloggen firar 7 år den
25/4- 2015

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

GÄSTBOKEN!!

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards