Alla inlägg under oktober 2010

Av Elin Nilsson - 24 oktober 2010 21:47

Som rubriken säger har jag skaffat graffitt nagellack skit coolt. För er som inte vet vad det är så är det nagellack från IsaDora det står GRAFFITI NAIL TOP på dom. Jag har köpt 2 st från Maxi 1 för 65kr mina färger är grön och vit. 


                                                   SÅ HÄR GÖR MAN


STEG 1: Ta en helt vanlig nagellack det kan va från Depned eller någon annan. Måla på den.

                                                   VÄNTA 4 MIN VÄLDIGT VIKTIGT


STEG 2: Sätt på graffiti nail top. 


STEG 3: VÄNTA 30 SEKUNDER. 


                                                   BILDER


FÖRE:                     

JAG har använt Depend den lila färgen men det behöver inte ni göra.




EFTER:   

JAG använde den gröna garffitin 



För er som inte ser så har jag lagt den lila först sen efter 4 min så la jag på den gröna graffitin och sen efter 30 Sekunder såg det ut så 

Av Elin Nilsson - 15 oktober 2010 21:28

Min syrra Malin gifte sig i Söndags 10 oktober och jag och mina två systrar fick äran att vara brudtärnor vilket vi uppskattade väldigt mycket, Emilia fick även äran att sjunga störst av allt är kärleken vilket jag och alla andra tyckte hon gjorde riktigt bra för utom 1 enda idiot person nämner inga namn, den som vet vem det är behöver inte heller säga något för det här är min blogg och jag skriver vad jag vill och känner för sen får man ta det som man vill :). Efter att vi varit i kyrkan åkte vi vidare till Närlunda lokalen där FESTEN började. Vi hade musik, dans, åt mat och kakor. Sen beslutade jag och Linnéa att vi skulle leka något så vi barn inte att tråkigt så då blev det att vi lekte ballongleken som går ut på att den som har kvar sina ballonger vinner. Vi tog fram godis och chips och fortsatte att ha roligt. Vi var 40-45 personer orkade inte räkna alla :) men det viktigaste är att alla hade roligt och trevligt. Hoppas att detta håller nu mellan min syrra Malin och Kent.


                                          PUSS OCH KRAM 

                                                              ELIN

Av Elin Nilsson - 15 oktober 2010 21:21

Sjukt längesen jag bloggade men det beror på att det har hänt mycket. Bröllop, fest hos Beti. Bröllopet tar jag i ett annat inlägg. I detta inlägget börjar jag med Betis fest som var den 2 oktober. Jag, Yassmine och Ardiana åkte till Beti när vi kom dit hade nästan alla kommit killarna från klassen började "leka" om jag kan kalla det det. Vi åt tacos och sen blev det lite GURK kastning vi bestämde oss för att gå ut i trädgården och spela fotboll under tiden så kom även Hector Betis hund. Som vanligt blev Yassmine rädd för den. Beti släppte äve nut hennes katt Cicci, Strax efter gick vi in och körde snurra flaskan där vi kom på helt sjuka saker t.ex att man skulle dricka cocca cola med ketchup som tur var blev det inte jag som fick göra det BLÄÄÄ säger jag bara. Detta var Betis fest i stora drag och bilder kommer tyvärr inte för jag tog aldrig några :)


                                   PUSS OCH KRAM 

                                                       ELIN 

Presentation

Jag är en tjej på 20 år och denna bloggen kantras av mitt liv. Öppna och låsta inlägg kommer den att bestå av!
Hoppas ni gillar den och kommer följa med mig mot fler år.
Bloggen firar 7 år den
25/4- 2015

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

GÄSTBOKEN!!

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards