Direktlänk till inlägg 17 juli 2016

Veckorapport

Av Elin Nilsson - 17 juli 2016 21:09

Denna veckan gick rekord snabbt och då har jag ändå inte gjort något varje dag. I måndags gjorde jag faktiskt ingenting, på tisdagen så jobbade jag och på något vis lyckades jag paja min fot vet inte hur eller vad som har hänt men har inte kunnat stödja på den så himla mycket. I onsdags åkte vi till Liseberg, inte det mest optimala med tanke på min fot men det gick ändå, den svullnade upp rejält under onsdagen men vi hade det jätte trevlig vi kom till Liseberg 11.30 och lämnade 22.30 så en hel dag som var rolig och bra. Jag, Malin, Ronja, mamma och pappa åkte plus moster, kusin och kusinbarnet och även om vi var rätt många så fungerade det jätte bra. Ronja och kusinbarnet hade the time of their life speciellt kusinbarnet då det var hans första gång på ett tivoli. På torsdagen så hade jag så ont i min fot jag kunde knappt gå och så fort man rörde vid den så skrek jag av smärta så jag och mamma besökte akuten men det gav inget resultat för det hade "bara" gått ett dygn så tanten där ville jag skulle avvakta till måndag, men jag hade så ont att det liksom kändes helt omöjligt. Idag har jag inte haft lika ont och jag hoppas att det börjar avta nu för jag ska jobba på tisdag igen. Fredag då var jag med Malin, Ronja och E på Fredriksdal först matade vi djuren eller ja dem gjorde jag satt på en sten pga min fot så orkade jag inte hoppa rundor bland djuren, efter det gjorde Ronja och E egna papper och sedan tryckte de sina namn på ett diplom. Vi gick till pizzeria Torino och åt för det ville E så det fick bli så. Sedan åkte jag hem och vilade foten extra mycket. Lördag då gjorde jag ingenting? Malin kom hit en sväng men annars gjorde jag ingenting mer än att vila foten återigen haha. Idag söndag, har jag inte heller gjort något förutom att följa med mamma till Konsum och handla och sen spelat sims och byggt hus det är det jag tycker är roligast på sims för tillfället haha. 


Denna veckan ser ut som följer: 


Måndag- Leos Lekland med Malin, Ronja, moster, kusin och kusinbarnet. Kanske att jag och kusinen går en runda på Pokémon jakt haha. 


Tisdag- Jobbar jag oavsett om min fot är återställd eller ej bara två tisdagar kvar så kan stå ut, det som inte dödar härdar har jag hört!


Onsdag- Håvar vi i dammarna på Fredriksdal och sen en runda Pokémon jakt med Malin och Ronja.


Torsdag- Då åker vi till Nettan och stannar där till måndagen veckan där på. 


Fredag- Kanske jag, Malin och Ronja ska träffa vår syster Linda beror på om hon kunde eller ej annars ger vi oss nog ut i byn en runda och leker på lekplats, letar Pokémons haha. 


Lördag- Vet inte så ett ?? på denna dagen


Söndag- Samma som lördagen ??


Så har min vecka sett ut och den kommande veckan ser ut som så. Jag åter kommer på måndagkväll eller tidig tisdag med veckorapport beror på när vi åker hem på måndagen. 


/Elin


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

MIA

Av Elin Nilsson - 3 januari 2017 23:00

Shit vad bloggen varit down for counting hur länge som helst. Jag beklagar den sorgen haha men jag har haft mycket i skolan, tenta, seminarium, prov, inlämningar osv osv det har liksom ätit upp mig inifrån jag har inte ens hunnit andas. Julafton kom ...

Av Elin Nilsson - 11 november 2016 23:01

Jag vet!! Alltså hur dåligt är det inte att jag inte bloggat på två månader?! Men if the truth should be spoken så är det helt enkelt att skolan kräver så mycket tid och engagemang vilket jag visste men inte trodde riktigt på. Jag har ju iofs själv v...

Av Elin Nilsson - 4 september 2016 20:18

Jag har inte haft någon som helst tid för bloggen eller tid finns där väl alltid men har haft fullt upp med att hinna göra det där sista innan skolan började, vilket den gjorde den 29/8. Jag trivs helt okej det är fortfarande lite si och så men allt ...

Av Elin Nilsson - 19 augusti 2016 20:59

Hej Vi laddar för fullt här hemma inför den stundande finalen i OS finalen mellan Sveriges damlandslag och Tysklands damlandslag, jag hoppas ut i fingerspetsarna och hel hjärtat på att Sverige går och vinner och att de helst gör det under ordinarie...

Av Elin Nilsson - 15 augusti 2016 21:10

Två veckors uppdateringar har jag missat men jag tänkte att det tar jag igen nu och sen ska jag försöka skriva ett inlägg till denna veckan om det hinns med vill säga.    1-7 augusti   Måndag- Vi gjorde inget särskilt vad jag kan minnas haha....

Presentation

Jag är en tjej på 20 år och denna bloggen kantras av mitt liv. Öppna och låsta inlägg kommer den att bestå av!
Hoppas ni gillar den och kommer följa med mig mot fler år.
Bloggen firar 7 år den
25/4- 2015

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

GÄSTBOKEN!!

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards