Alla inlägg under juli 2013

Av Elin Nilsson - 1 juli 2013 15:48

Hej


Igår var jag ju bara tvungen att kolla när Spanien möte Brasilien i finalen av Confederations Cup, kan erkänn att jag faktiskt har sett alla andra matcher med så finalen var ett måste. Vart lade jag min röst denna kvällen? Självklart gick den till Spanien eftersom att 8+2 av spelarna på plan inklusive brasilien var barcelona spelare. Dock var det ett underläge för Spanien redan från början då Brasilien lyckades trycka dit 1-0 redan efter 2 minuter, Neymar Brasiliens stjärna och snart kommer han att bära världens bästa lagtröja med den fina logan på, satte andra målet för Brasilien och jag skulle ljuga ifall jag sa att det inte var fint. Precis under ribban ovanför Iker Casillas som stod i mål för Spanien. Spanien fick en underbar chans att fixa till siffrorna med en straff som Ramos ((Real Madird) skulle lägga, jag hoppades så innerligt att den skulle gå i mål och önskade att en barcelonaspelare skulle lägga den. Tyvärr gick straffen utanför och matchen slutade 3-0 för Brasilien. 

 

 

Idag är jag med Kajsa och hon stannar här till imorgon tror jag haha. Ska vara lite social nu och bloggar därför imorgon istället. 

 

Puss&Kram Elin

Presentation

Jag är en tjej på 20 år och denna bloggen kantras av mitt liv. Öppna och låsta inlägg kommer den att bestå av!
Hoppas ni gillar den och kommer följa med mig mot fler år.
Bloggen firar 7 år den
25/4- 2015

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

GÄSTBOKEN!!

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards