Alla inlägg under november 2012

Bio

Av Elin Nilsson - 30 november 2012 19:24

2 veckor efter biopremiären går jag och "Bettan" och ser breaking dawn part 2!
Denna filmen var ett måste eftersom att vi sett alla andra, men hoppas att den är bra..
Nu ska vi hämta ut biljetterna och handla innan vi ska in och sätta oss i salongen.

Puss&Kram Elin

Av Elin Nilsson - 26 november 2012 22:21

Idag slutade jag tidigt ifrån skolan, tanken var att jag skulle ta bussen hem från skolan men då jag missade första bussen så orkade jag inte vänta på nästa bussen som skulle komma 30 min senare. Så jag gick hem istället, ringde min syster som för övrigt byt bloggportal. minlillavraivarlden.blogg.se

Pratade med henne hela vägen hem och det gick hyffsat bra med tanke på att hon både gick och handlade med mig i luren och jag köpte cheese burgare från MC samtidigt. När jag kom hem efter 1 timme ungefär så hann jag bara precis hem innan jag, mamma och syster gick ner till Söder för att köpa lite nya kläder. För min del blev det nya pyjamas byxor och ett par humörbyxor, tyvärr har jag inga blder på denna dator så bilder får komma upp senare. Men nu ska jag titta vidare på bloopers från mitt liv är ett skämt. 

Puss&Kram Elin

Av Elin Nilsson - 24 november 2012 10:23

Vad jag gör just nu? Jo jag ligger i sägen och är skit sur, varför? Jo för att dom konstiga, tröga och fula människorna från Microsoft ringde och väckte mig......... Trevligt att vakna så en lördags morgon? Inte alls.. Dom är ju helt tröga i huvudet, hade lust att säga till dom att dom faktiskt väckte mig och att dom kunde stryka vårt jävla nummer och aldrig mer ringa till oss.. För vi vill inte prata med dom, om dom ringer en gång till så kommer jag säga att slutar ni inte ringa nu så anmäler jag er....... Polisen har gått ut med att det är en bluff, tror dom vi är så tröga som dom?
Men nu har jag inte tid att vara sur, ska på kalas om 3 timmar och där kan man inte vara sur.

Av Elin Nilsson - 24 november 2012 10:23

Vad jag gör just nu? Jo jag ligger i sägen och är skit sur, varför? Jo för att dom konstiga, tröga och fula människorna från Microsoft ringde och väckte mig......... Trevligt att vakna så en lördags morgon? Inte alls.. Dom är ju helt tröga i huvudet, hade lust att säga till dom att dom faktiskt väckte mig och att dom kunde stryka vårt jävla nummer och aldrig mer ringa till oss.. För vi vill inte prata med dom, om dom ringer en gång till så kommer jag säga att slutar ni inte ringa nu så anmäler jag er....... Polisen har gått ut med att det är en bluff, tror dom vi är så tröga som dom?
Men nu har jag inte tid att vara sur, ska på kalas om 3 timmar och där kan man inte vara sur.

Av Elin Nilsson - 19 november 2012 11:55

Kanske lite bättre förklaring angående Cancerfonden som Thorén Business School samlar in pengar till...

Hoppas ni hjälper min skola :)

Av Elin Nilsson - 17 november 2012 22:37

Idag firade vi busungen som dock fyller år på måndag. Hon fick massa paketer men störst av allt var väl ändå att lilla M kom med moster och kusinen. R älskar lilla M hade hon kunnat så hade hon behålla honom hemma hos sig.. Det behöver mat, kakor, tårta och godis. Sedan åkte vi hem och när vi kom hem satte jag mig och spelade FIFA och Nettan spela på datorn och mamma och pappa tittade på så mycket bättre. Och just nu ligger jag i sängen och ser på sommar med Göran Hahah ;)

Vill bara påminna om min skolas bidrag till att hjälpa till mot cancern.. Skicka BESEGRA 6836 till 72988 och där med skänker ni 50 kr till Cancerfonden. Vi är tacksamma för all hjälp som vi kan få!!!

Puss&Kram Elin

Av Elin Nilsson - 16 november 2012 20:06

Det är så här att på min skola Thorén Business School Helsingborg har vi beslutat att göra skillnad och då valde vi att hjälpa cancerfonden. Jag skulle vilja be er som läser att sprida detta vidare och hjälpa oss genom att dela länken nedanför (facebook) och sen skicka ett sms till 72-988 och skriva BESEGRA 6836 och om ni vill att just ditt namn ska finnas med som ett stöd skriver du ditt för och efternamn direkt efter t.ex BESEGRA 6836 Elin Nilsson
Genom det smset skänker ni 50 kr som går direkt till cancerfonden.. Ingen kan göra allt med alla kan göra något. 
Så jag ber er kära läsare att skicka iväg ett sms och dela denna länken.. 


https://www.facebook.com/tbssavestheworld?ref=stream

Av Elin Nilsson - 15 november 2012 10:00

Idag torsdag går jag i skolan i 2 timmar, en lektion bara känns väldigt skönt eftersom att jag från 8.15-15.40 igår.. Efter skolan så ska jag ut med en kompis, kanske att vi drar till parken(fritidsgård) och hälsar på M länge sen jag träffa hen. Sen blir det IH med "Bettan" hon ska på ett AU PAIR möte, hon funderar nämligen på att bli au pair så idag är det möte för alla som vill.. Sen blir det plugg för min del hela fredagen, hela helgen och hela nästa vecka. Det är det enda som jag inte gillar med skolan jag går på det är mycket efter plugg och mycket självständigt... Men i övrigt så är den helt okej.. Måste klä på mig nu så jag inte kommer för sent till skolan..

Puss&Kram Elin

Presentation

Jag är en tjej på 20 år och denna bloggen kantras av mitt liv. Öppna och låsta inlägg kommer den att bestå av!
Hoppas ni gillar den och kommer följa med mig mot fler år.
Bloggen firar 7 år den
25/4- 2015

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

GÄSTBOKEN!!

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards