Alla inlägg under januari 2011

Av Elin Nilsson - 28 januari 2011 20:20

Hela denna veckan har bara varit helt cp.  Åker på skit för andra gången på 1vecka, 2 prov ett i historia och ett i engelska. Sen får vi reda på att i vecka 6 så kommer vi att ha svensk prov på substantiv, adjektiv, verb och adverb och inget är så speciellt svårt men ändå!! Sen imorgon så ska jag på 20-års fest i Bjuv. Redovisning på måndag i tyska men kommer inte att kunna göra den för min cp lärare har inte rättat den, kommer heller inte redovisa. Den enda personen som gör mig på bättre humör efter all skit jag har åkt på är en helt underbar, fantastisk person som betyder otroligt mycket för mig. Skulle aldrig få för mig att gå och snacka med vår skolkurator så länge hon finns vid min sida. Hon är den jag litar på och verkligen tycker om och det finns inte många såna på min skola. Mina mentorer är helt  pantade i huvudet, fucking cpskadade pms barn. Min käft och mina ord. Men fuck dom och deras liv. Tycker att alla människor som tror dom vet så jävla mycket men vet ingenting borde inte lägga sig i andras privatliv. Jag som vet vad som har hänt och hur det hänt kan snacka med den personen utan att alla ska säga till mig att jag rövslickar personen för att få ett bättre betyg, men problemet är att hon kan inte höja mitt betyg, ni ska inte bry er så länge ni inte vet ett skit om vad som har hänt och vad jag snackar med henne om. Tycker ni kan sköta ert så kan jag sköta mitt och lägg er inte i mina problem eller mitt samtal. Tycker alla borde lägga ner allt skit snack och sköta sitt eget. Nej jag nämner inga namn och kommer heller inte göra det, om ni inte kommenterar med era namn eller frågar mig via sms eller facebook eller msn. Ska ni kommentera så ska ni kommentera med ert namn anonyma får inget veta!! 

Fucking cpbarn som tror att jag kommer rövslicka er bra för att allt ska glömmas, hoppas ni inser era egna misstag innan ni börjar hacka på någon annan. Allt detta skapades för att jag har en käft med mig och ni tål det inte, inte mitt problem tro inte att jag ska sitta och ta emot allt ni säger och hålla min käft. Hatar skit snack så tänk efter innan ni börjar hålla på med mig nästa gång. Nu avslutar jag min klagotext =)


SES puss och kram ELIN

Av Elin Nilsson - 11 januari 2011 18:36

Jag vet att jag har varit ur kass på att blogga, men det beror på att jag inte har orkat och nu när skolan har kommit igång så kommer det bli max 1-5 inlägg per månad om inte mindre. Anledningen är att jag har mycket prov och plugg så kommer verkligen inte orka + att mitt liv har varit upp och ner den senaste månaden. Nog med mina problem nu till dagen.


Går upp kl 6 går runt 7.55 till min kompis för att ha sälle till skolan, snackar om massa skit på vägen och fortsätter i skolan =). Träffar SARA blir alltid lika glad av att se henne kort fattat: You make my day, hon är den jag litar på till 100% även att hon är "lärare" men hon gör verkligen min dag oavsett om jag är på dåligt humör så får hon alltid mig på bättre humör. Så otroligt glad över att hon finns =) Love U. I alla fall första dagen började med att vi har svenska ( helvetet ) alla går till klassrummet utan böcker men vår lärare skickar tillbaka oss till skåpen för att hämta ett häfte, vi går tillbaka och när vi kommer in för andra gången flippar jag ut jag flabbar åt allt och Sara bara tittar på mig och då flabbar jag ännu mer och hon frågar vad är det och jag kan inte svara för jag flabbar som fan =). Always fun with my class =) otroligt glad fö den med dagen fortsätter med NO som suger sen lunch där vi sitter med Sara och efteråt hr vi matte jag och 3 andra flabbar oss igenom den lektionen så vår lärare får frispel på oss men vi sket i han =). Har engelska efteråt sen slutar vi men jag och min kompis väntar på att vår kompis farmor och farfar ska komma dom kom efter en halvtimme och då hade vi stått ute och frysit dumma som vi istället för att gå in men nää vi står hellre ute ;)


Min dag idag =) bloggar kanske mer imorron men inte säkert =) annars vet ni ju varför =)

Presentation

Jag är en tjej på 20 år och denna bloggen kantras av mitt liv. Öppna och låsta inlägg kommer den att bestå av!
Hoppas ni gillar den och kommer följa med mig mot fler år.
Bloggen firar 7 år den
25/4- 2015

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

GÄSTBOKEN!!

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards