Direktlänk till inlägg 29 juni 2016

Fullt upp

Av Elin Nilsson - 29 juni 2016 18:47

Jag har inte haft någon tid över för att sätta mig och blogga och när tiden väl funnits där så har jag inte riktigt vetat vad jag ska blogga om där av uteblivandet. Vi har firat midsommar, som resterande av Sverige, i år kom Nettan och hennes kille ner också var det min bror, Malin, Ronja och mina föräldrar som firade. Jag har även jobbat och imorgon passar jag tjejerna på morgonen och sedan drar alla jobb igång som jag pratat om. Först ut är Kul I Juli på tisdagar och sedan har jag förhoppningsvis något mer från LF och sedan även ute i Råå så fort allt som ska byggas är färdig byggt vilket tar ungefär 4-7 dagar beror på hur snabba de är haha. Juli är också då Malin har semester och då ska vi göra lite små saker på Fredriksdal och sedan ska vi nog även besöka Liseberg med moster och kusinerna och kusinbarnen. Jag vet inte riktigt hur jag ska planera allting men det löser sig haha. 


Föresten.. Någon här som har koll på avtalen för timanställning? Alltså det är lite rörigt för mig just nu och jag tänker att det måste finnas något om att man inte kan jobba dygnet runt eller ja inte dygnet runt men varje dag i en vecka, jag vet ju att det är som max 40 timmar i veckan men finns där några andra regler för timanställningar? 


Nu måste jag avsluta så får vi höras, om inget annat så möjligtvis imorgon eller sent på fredag. 


/Elin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

MIA

Av Elin Nilsson - 3 januari 2017 23:00

Shit vad bloggen varit down for counting hur länge som helst. Jag beklagar den sorgen haha men jag har haft mycket i skolan, tenta, seminarium, prov, inlämningar osv osv det har liksom ätit upp mig inifrån jag har inte ens hunnit andas. Julafton kom ...

Av Elin Nilsson - 11 november 2016 23:01

Jag vet!! Alltså hur dåligt är det inte att jag inte bloggat på två månader?! Men if the truth should be spoken så är det helt enkelt att skolan kräver så mycket tid och engagemang vilket jag visste men inte trodde riktigt på. Jag har ju iofs själv v...

Av Elin Nilsson - 4 september 2016 20:18

Jag har inte haft någon som helst tid för bloggen eller tid finns där väl alltid men har haft fullt upp med att hinna göra det där sista innan skolan började, vilket den gjorde den 29/8. Jag trivs helt okej det är fortfarande lite si och så men allt ...

Av Elin Nilsson - 19 augusti 2016 20:59

Hej Vi laddar för fullt här hemma inför den stundande finalen i OS finalen mellan Sveriges damlandslag och Tysklands damlandslag, jag hoppas ut i fingerspetsarna och hel hjärtat på att Sverige går och vinner och att de helst gör det under ordinarie...

Av Elin Nilsson - 15 augusti 2016 21:10

Två veckors uppdateringar har jag missat men jag tänkte att det tar jag igen nu och sen ska jag försöka skriva ett inlägg till denna veckan om det hinns med vill säga.    1-7 augusti   Måndag- Vi gjorde inget särskilt vad jag kan minnas haha....

Presentation

Jag är en tjej på 20 år och denna bloggen kantras av mitt liv. Öppna och låsta inlägg kommer den att bestå av!
Hoppas ni gillar den och kommer följa med mig mot fler år.
Bloggen firar 7 år den
25/4- 2015

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

GÄSTBOKEN!!

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards