Alla inlägg under maj 2012

Av Elin Nilsson - 1 maj 2012 20:16

Nu är jag hemma igen efter att ha spenderat nästan hela lovet hos syrran i skånes fagerhult. Ungdomarna där gör verkligen själ för ordet Bönder, när dom inte har något annat för sig från fredag till söndag så kör dom runt i byn med sina bilar runt och runt tio gånger och dom tröttnar aldrig. Sitter i parken och gör inte ett skit och då ska jag till lägga att lilla skånes fagerhult är en fin håla men dom gör inte ett piss där ute. Igår när vi skulle åka hem så var det ett gäng på en balkong som bara stod där uppe och gjorde inte något och det var hur fint väder som helst och dessutom så hade dom valborgsfirande lite längre bort som dom mycket väl kunde gå till men istället så står det gänget på balkongen och skriker ut ord som inte ens vet vad dom innebär, vilka bönder. 

Idag var jag med Malin och Ronja uppe på sundspärlan dom hade lite jippo där, Ronja blev målad i ansiktet en liten clown blev hon. Sen gcik vi hem till oss. Ronja och Malin åkte vid 6 tiden och just nu sitter jag vid datan och lyssnar på musik på spotify och oratar med Linda och "Bettan" på fejjan. 

Imorgon är det nationella provi matte och det kommer förhoppnngsvis gå jätte bra. Det är väl det viktigaste som händer denna veckan vad jag vet hittills. Så förhoppningsvis så blir det mer bloggande framöver. Jag slutar snart 9:an kan inte fatta att tiden går så fort och jag är glad över alla nya människor och ovänner jag har skaffat mig haha. 

Ni får ha det så bra så länge


Puss&Kram Elin

Presentation

Jag är en tjej på 20 år och denna bloggen kantras av mitt liv. Öppna och låsta inlägg kommer den att bestå av!
Hoppas ni gillar den och kommer följa med mig mot fler år.
Bloggen firar 7 år den
25/4- 2015

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

GÄSTBOKEN!!

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards