Alla inlägg under oktober 2011

Av Elin Nilsson - 18 oktober 2011 20:38

Jag har inte glömt er men har mycket plugg i skolan, speciellt i svenska. Imorgon slutar vi 11.10 för vi har utvecklingssamtal imorgon. Jag har ios inte utvecklingssamtal förräns 13.30 men det finns andra som har det redan 12.00

Bloggen kommer bli lidande tills det är mindre plugg i skolan. Nu ska jag plugga vidare så vi hörs när vi hörs :)


Puss & Kram Elin

Av Elin Nilsson - 5 oktober 2011 20:54

Tagga orientering imorogn i pålsjöskog, det bästa som finns ? Verkligen inte finns bättre saker att göra :). Sen har alla som läser främande (stavning) språk prov direkt efter orienteringen. Efter provet ska vi ha något som heter kulturprofil och min kulturprofil suger riktigt mycket, man ska fan bara läsa hela tiden pallar inte sitta i 80 minuter och läsa när jag kan göra något annat som är viktigare i 80 min. Det blir nog lite dålig bloggning denna och nästa vecka då jag inte har så mycket tid. Som ni alla säkert märkt så är det inte så mycket låsta inlägg längre. Jag har ingen anledning till vaför jag valt att inte låsa inlägg utan jag bloggar bara nu i öppna och om det händer något riktigt stort så kommer det så klart bli ett låst inlägg. 


Saknaden är riktigt stor, blir ledsen varje gång någon säger namnet. Blir arg när personer säger falska saker, om ni inte vet så säg inget. Orkar inte att ni ska hålla på så. Jag vet inte allt så sluta fråga mig hela tiden, jag vet inte mer än vad ni vet. Även om jag hade vetat lite mer än er så hade jag inte berättat det för er, om S nu har sagt det till enbart mig så ska jag väl inte säga det till er ? Jag vet inte mer än vad ni vet så lägg ner. Men som sagt det finns inte ord för hur mycket jag saknar S. 


Puss&Kram Elin

Av Elin Nilsson - 3 oktober 2011 15:57

Jag har varit riktigt dålig på att blogga, har inte hunnit förstå att S har åkt. Varenda gång någon öppnar dörren till personalrummet tittar jag dit och hoppas på att det är S som ska komma. Det kommer det aldrig att vara men jag har inte insett det än kommer ta ett tag till innan jag inser det. Jag är riktigt glad för S skull saknar S men samtidigt så är S glad och S gör det som får S att må bra och vara glad. Vill inget annat än att S ska vara glad och göra det som gör S glad och dessutom så får S göra det S alltid har velat göra. S kommer få det bra och jag kommer att klara mig men saknaden efter S är riktigt stor. Puss&Kram Elin

Presentation

Jag är en tjej på 20 år och denna bloggen kantras av mitt liv. Öppna och låsta inlägg kommer den att bestå av!
Hoppas ni gillar den och kommer följa med mig mot fler år.
Bloggen firar 7 år den
25/4- 2015

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

GÄSTBOKEN!!

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards