Alla inlägg under februari 2012

Av Elin Nilsson - 28 februari 2012 19:43
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Elin Nilsson - 25 februari 2012 21:49

Jag kom egentligen hem igår men jag rokade inte sätta mig vid datan för att blogga. Jag har haft jätte roligt på lägret kändes väldigt tråkigt att åka hem igår, det kändes som om man bara varit där i 1 dag fast att man varit där i 3 dagar. Vi gjorde massa grejer och det var jätte roligt. Orkar inte dra allt så jag kör det i korta drag.


Onsdag- Alla som skulle med på lägret träffades utanför Idrottens Hus kl 11. Jag och Lara kom samtidgt så vi gick fram till M och prickade av oss. Brevid M står D och vi hälsade på varandra och snackade lite. Sen kom bussen och det vara dax att åka. Vi var framme vid 13 och då blev det rumutdelning och sen korvgrillning. Senare på kvällen blev det grillspett som vi fixade helt själva. Vi var ute riktigt mycket med tanke på att det var ett vildmarksläger. På kvällen tittade vi på the butterfly effect och det är en film jag kan rekomendera. Vi lekte massa lekar och hade roligt sen var det läggdax.


Torsdag- Tjejerna och P gick för att väcka killarna runt halv 10 och det gör P genom att sjunga I will always love you. Hon sjunger säkert jätte fint i vanliga fall men just på lägret så sjöng hon väldigt till gjort men roligt var det i alla fall. Killarna var inte särskilt glada över hennes sång, dom var rätt sura över att ha blivit väckta med en sån frutansvärd sångare men vi tjejer tyckte det bara var kul. Det blev grillning även på torsdagen, först foliefisk och på kvällen hamburgare. En lek som vi körde på kvällen var att man skulle leta reflexer och det var kul. Sen blev det film närmare bestämt två stycken The Ring och en annan som jag inte kommer ihåg men båda två var lika bra.Jag, Lara, D och 4 andra bestämde oss för att GÅ till ICA som ligger mitt inne i byn 5 min därifårn min syster bor och från lägret tog det oss 1 timme dit. Som tur var så kom P och hämtade oss med bilen efter att vi hade varit och handlat så vi slapp gå tillbaka. Sen hade några tjejer bestämt att dom skulle skrämma oss på lägret. Men både jag och Lara visste ju om detta så vi var inte rädda men det var många som blev det. En kille i min klass ställde sig vid fönstret men en yxa och stod beredd i fall den påhittade gubben skulle komma in i huset man bara WTF?!?. Två killar gick ut i köket för att hämta vars en kniv i fall det skulle behövas och återigen så tänkte jag WTF?!?. Sen slutade det med att jag, M, D och 4 andra tjejer satte oss och spealde plump(kortspel). Fast egentligen så tog jag över Hs plats och då M kallar honom gubbjävel så fick det bli mitt spelnamn  


Fredag- P väckte alla utom mig och Lara med sång igen väldigt kul. Vi åt frukost och sen packade vi och städade rummet. Dom som blev klara snabbt med sitt rum hjälpte till att städa resten av huset medans andra gick ut. Bussen kom vid 12 och vi var tillbaka på IH kl 13 och då blev jag upphämtad av pappa, mamma och Nettan så åkte vi till ÖoB och handalde. På kvällen tog jag det bara lugnt tänkte läsa lite i min bok men jag orkad inte lyfta den och hålla den. Så det var mina tre dagar på lägret i korta drag för det hända massa roligt och vi gjorde mer än vad jag har skrivit men jag orkar inte skriva allt på bloggen. Så mina systrar som jag vet läser får veta allt i sinom tid    


Puss&Kram Elin  

Av Elin Nilsson - 21 februari 2012 19:42

Imorgon är det onsdag och jag åker iväg på läger, ska bli riktigt kul. Är taggad till 1000. VÄskan är färdig packad det enda som inte ligger i väskan är min Cola och mina Chips annars är allt i väskan. Kommer åka kl 11 imrogon och komma hem på fredag kl 13 ungefär, kommer sakna alla här hemma. Men det ska bli kul att åka iväg på läger känner ju dom flesta som ska med så inga främlingar precis haha. Tänk om M har rätt att det bara kommer vara jag och L som är dom enda tjejerna? Haha det kommer ändå vara roligt hoppas jag på i alla fall. Satt precis och funderade på hur jag skulle skriva hans namn då vi har hur många som helst på fritidsgråden som börjar på M(2 killar och 1 tjej) Hur ska jag kunna förkorta dom så att man förstår skillnaden alla tre har M som första bokstav och A som andra så man kan inte förkorta det Ma för då blandas dom ihopa i alla fall och för kort den ena killens namn med tre bokstäver går inte heller för då skriver jag hans namn. Så hur ska jag göra??? Får väl hitta på något sätt haha. Åhhh vad taggad jag är. Kommer ha det hur bra som helst där(hoppas jag i alla fall) kommer bli ett roligt sportlov denna gången. Kanske att jag till och med åker i väg den 30/3 - 1/4 då är det tjejläger men vet fortfaradne inte om jag ska åka till tjejlägret med elelr om jag ska strunta i det får helt enkelt prata med mamma och papap om det :)

DEt var allt för denna gången och ni får ha det så bra nu för jag kommer inte blogga förrens på fredag eller lördag och då ska jag skriva om mina lägerdagar.


Puss&Kram Elin

Av Elin Nilsson - 19 februari 2012 16:57

Jag länkade till min syster sida igår men fick en kommentar av henne att man kan även kolla denna sdian och där kan man köpa dom diretk om man vill : http://lindassmycken.storedo.com/  Detta var allt för denna gången ska fortsätta gå igenom min garderob och sen spela lite


Puss&Kram Elin



Av Elin Nilsson - 18 februari 2012 22:38

Detta inlägget tillängar jag min äldsta syster som har skaffat sig en ny hobby. Jag har många fina smycken ifrån henne dom jag har finns på bilder här nere. om ni går in på denna sidan : http://www.lindassmycke.blogspot.com/ så hittar ni fler smycken och ni kan även beställa dom ni vill ha. Hon ordnar säkert fler smycken under tiden som går så kolla in bloggen med jämna mellanrum helst varje dag. Allt är handgjort. I slutet på varhe halsband så finns det ett litet hjärta där det står Made With Love På det sista halsbandet är det inte rost utan det är ängeln som har färgat av sig ;)


Bild 1: Armband

  

Bild 2: Barnarmband men den kan även passa vuxna.

 

Bild 3: Ytterligare ett armband

 

Bild 4: Halsband

 

Samma halsband men här kan ni se vad det står på berlocken


 

Här är hjärtat jag pratade om

 

Bild 5: Ännu ett Halsband men denna gången ett namnhalsband

 

Ett hjärta där det står Love, Joy, Peace. En ängel och en bricka där det såtr mitt namn(Namnet har hon stansat helt själv)

 

Namnbrickan


 

Hjärtat. Här ser ni rosten(som inte är rost) som jag berättade om.

 


Så återigen gå in och kolla denna sidan: http://www.lindassmycke.blogspot.com/ Med jämna mellanrum


Puss&Kram Elin


Av Elin Nilsson - 18 februari 2012 10:29

Nu har jag en vecka ledigt eftersom det är sportlov. Ni kan ju alltid hoppas på att det blir mer bloggande och jag ska försöka blogga så mycket så möjligt fram till onsdag. På onsdag åker jag på läger och kommer hem på fredag och jag ska ta många bilder som jag kan lägga upp på bloggen. Men nu lämnar jag bloggen så länge bloggar ikväll igen.


Puss&Kram Elin

Av Elin Nilsson - 12 februari 2012 19:52

Hej!

Igår kom mina syskon med familj och moster med kusinen hit för att fira mig. Fyllde år i torsdags ås då bestämdej ag tillsammans med mamma och pappa att vi kanske kunde fira mig som igår och så blev det. Fick massa presenter och jag är väldigt nöjd med dagen/kvällen. Bilder på presenterna kommer upp så fort dom är fotade ordentligt och inlagda på datorn. Kan ju berätta att min syster Linda gör egna smycken allt från namnhalsband till armband väldigt fina fakitkst, kommer komma upp bilder på det då jag har en hel del ifrån henne. Ni som är intresserade kan gå in och kolla denna sidan : http://www.lindassmycke.blogspot.com/                                                                                               Här kan ni se det mesta smyckena hon gör och ni kan även beställa av henne priser finns och är det något ni undrar så är det bara att fråga henne. 

Men iaf jag var nöjd med dagen. Nu är mamma så förkyld så det finns inte, gillar inte att se min mamma vara sjuk finns liksom inte i mitt system att mamma kan vara så sjuk som hon är nu. Super mega dunder förkyld är hon. 

Nu ska jag återgå till min dejt med tvn och äsngen ikväll blir det Bones. 


Puss&Kram Elin





Av Elin Nilsson - 9 februari 2012 21:24
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Jag är en tjej på 20 år och denna bloggen kantras av mitt liv. Öppna och låsta inlägg kommer den att bestå av!
Hoppas ni gillar den och kommer följa med mig mot fler år.
Bloggen firar 7 år den
25/4- 2015

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

GÄSTBOKEN!!

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards