Alla inlägg under mars 2012

Av Elin Nilsson - 24 mars 2012 18:30

Jag befinner mig just nu i Bjuv för att fira min faster. Har inte kunnat skriva om det innan då det var en överraskning för faster. Så imorgon eller på måndag kommer det en sammanfattning om lördagen. 


Puss&Kram Elin

Av Elin Nilsson - 19 mars 2012 20:59
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Elin Nilsson - 18 mars 2012 18:56

Gud vad längesen jag satte mig och skrev ett inlägg. Har inte orkat plugget tar död på mig!! Har väl inte hänt så mcyket mer än det gamla vanliga, var på fritidsgården i onsdags och spelade sista biljard turneringen och jag VANN!! Fick en biobiljett, vi körde barn geni och det gick väl sådär kändes inte helt ok att man inte kunde svaren på frågorna som var räknade till 7-12 åringar ;) Är dock 16 borde kunna de flesta svaren. I fredags så åkte jag och L till Adolfsbergs fritidsgård (slottet) även Kajsa hängde med dit och sen stannade hon över hos mig. Vi spelade biljard, kort med M och sen skulle jag och L få ett "straff" av J och det blev att vi skulle springa runt huset 15 varv men då sa jag att för 2 veckor sedan så skulle vi springa tillsammans men då hoppade du av så då tänker inte jag springa nu då. Så svarade J att han kunde vara där inne och räkna varven så vi inte fuskade. Sen bakade L och Kajsa kärleksmums. Igår så var vi inne hos grannen och firade honom då han fyllde år, vi åt en massa gott b.la en snövittårta som var jätte god och sen blev det lite snacka. Jag och Nettan gick in vid 6 och satte oss och spelade killzone 3 på playstation 3 och hade det roligt. vid halv 7 kvart i 7 så kom mamma och pappa in och vid 8 så satt vi i soffan allihopa och tittade på gladiatorerna. Efter det gick jag in på mitt rum och tittade vidare på tv och sen la jag mig i sängen och spelade på Iphonen. Idag har vi bara slappat vi beställde pizza då vi inte orkade laga någon mat så vi bestämde oss för att beställa pizza istället. Det blev en Bussola från högaborgspizzeria som gör världens godaste pizza så bor ni i närheten så besätll där ifrån ;). Tänkte avsluta med en sida där man kan köpa hemagjordasmycken finns bara ett vist antal då dom ät unika, helt handgjorda och nickelfria och billiga och det absolut VIKTIGASTE är att dom är JÄTTE FINA. Plus att det är PÅSKERBJUDANDE NU. Glöm inte att titta in här --------->- http://lindassmycken.storedo.com/                                                                                                                                                                                                  Puss&Kram Elin



Av Elin Nilsson - 10 mars 2012 15:53

Det var ett tag sen jag bloggade men har inte haft tid, mycket pluggande och skrivande som ska vara klar innan påsklovet i skolan. Skolarbete går förre allt annat. Har haft nationellaprov i svenska och på måndag är det helt slut med svenskan, onsdag blir det nationella i biologi och sen väntas engelska. Behöver jag nämna att jag är väldigt nervös?? 

Tre lördagar framöver är familjen uppbokad ;) Idag väntas kalas för lille kusinen som inte är liten längre utan han blir 8 år faktiskt, ingen liten plutt längre. Nästa lördag ska vi inne till grannarna och fira Farbror E och nästa lördag igen får tyvärr hållas hemlig tills det är dax ;). Förresten så kör min storasyster en KAMPANJ på sin sida http://lindassmycken.storedo.com/ TAG TRE BETALA FÖR TVÅ inte dåligt det. Så in och fynda innan kampanjen eller grejerna tar slut. Nu får jag avsluta mitt inlägg då vi ska bege oss till kusinen.                                                                                                                                                                                                                                       Puss&Kram Elin







Presentation

Jag är en tjej på 20 år och denna bloggen kantras av mitt liv. Öppna och låsta inlägg kommer den att bestå av!
Hoppas ni gillar den och kommer följa med mig mot fler år.
Bloggen firar 7 år den
25/4- 2015

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

GÄSTBOKEN!!

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards