Alla inlägg den 18 februari 2016

Av Elin Nilsson - 18 februari 2016 21:34

Igår kollade jag kläder för jag vill så gärna uppdatera min garderob till våren och sommaren för nu när värmen kommer så älskar jag att gå i linnen och svala kläder och just nu är det ganska mycket höst och vinter kläder haha. Men eftersom att min garderob egentligen inte tillåter en uppdatering så var jag tvungen till att rensa den idag och idag rensades även sådant som jag tidigare inte velat för att jag haft det så länge och det passar fortfarande men har helt enkelt inte använt det på ett tag så allting som jag inte använt på länge rök och även sånt som inte passade längre. Så nu ekar min garderob tomt på byxor, alltså vad hände?! Jag har aldrig saknat byxor för det är det jag främst älskar att shoppa mest av förutom snygga tröjor men nu ekar alltså byxorna tomt haha. Så kläderna jag kollade på igår ska jag kanske beställa när jag över vinner den där känslan av att det är DYRT med att uppdatera garderoben. 

Dessutom så gick min jacka sönder i dragkedjan idag så nu behöver den också bytas ut, varför allting på en gång? Jag vill köpa en ny jacka och nu står det mellan tre olika, en vindjacka, en lite finare och en vind & regnjacka. Jag vill köpa en som jag kan använda oavsett väder vilket innebär att den ska inte vara för tunn men inte heller för tjock utan en allvädersjacka som det ser ut så behövs det inte vara en regnjacka för det har jag så det är lugnt, däremot vill jag inte enbart ha en vår och sommar jacka för jag har redan två sådana en beige skinnjacka och en svart bickerjacka som är köpt på Ellos för ganska så exakt ett år sedan och den använder jag som en gå bort jacka eller som vår och sommar jacka. Jag vill ha en jacka som passar hela tiden som alltså inte är begränsad till någon årstid och det är svårt att få som det ser ut i dagsläget. 


Mycket annat har inte hänt idag förutom rensningen och just nu väntar jag på att tiden ska springa så att jag kan söka till högskolan i Mars månad och sen funderar jag än på vad jag ska ansöka till tror jag ansöker till det jag tycker är roligt att jobba inom sen att det blir en bred ansökan får kvitta ska inte begränsa mig inom ett område. Jag söker jobb men där händer ingenting på den fronten så ger snart upp for life, nåja inte så dramatiskt dock men nästan haha. Så framtidsplanerna ligger lite på is just nu. Företaget ligger på is för vi har inte tagit tag i det men vi har lite tid kvar det är något info möte igen nu i Mars så vi får se. Jag pluggar till körkortet varannan dag för att inte tröttna så jag har snart läst halva körkortsboken, yey. 


På återseende för nu ska jag läsa lite teori


/Elin

Presentation

Jag är en tjej på 20 år och denna bloggen kantras av mitt liv. Öppna och låsta inlägg kommer den att bestå av!
Hoppas ni gillar den och kommer följa med mig mot fler år.
Bloggen firar 7 år den
25/4- 2015

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

GÄSTBOKEN!!

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards